You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 35.175.120.174.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
191 Einträge
Rajaratnam prabakar schrieb am 20. Juli 2015 um 17:50:
Sie sind gut fahrlehrer. Ich muss danke fur Sie.
Alex Monique schrieb am 17. Juli 2015 um 9:41:
Hat Spass gemacht... Immer Sachlich und Informativ geblieben. Top so soll es sein. 🙂 Danke Gruss Alex
Kaltuma schrieb am 22. Juni 2015 um 6:08:
Ich hätte nicht gedacht, dass ich es in 2 Monaten schaffe, aber dank dir hat es geklappt, vielen Dank Reto. Ich habe nicht nur viel gelernt bei dir, es hat auch Spass gemacht. Ich werde dich gerne weiterempfehlen. Liebe Grüsse Kaltuma
Stefan Mathys schrieb am 16. Juni 2015 um 6:10:
Kurz und bündig einfach klasse. Danke viel mal. Gruß Stefan
Flavio Müller schrieb am 30. Mai 2015 um 14:10:
Ich war bei Reto in der Ausbildung und habe die Fahrprüfung (Kategorie B) im ersten Anlauf bestanden. Während der Ausbildung hatte ich nie das Gefühl nur 'herumgewägelt' zu werden. Ich habe jedes mal entweder etwas neues gelernt, oder altes verbessert. Nicht zuletzt wegen Reto, der immer wieder von rechts auf alles hingewiesen hat, was wichtig sein könnte und was man in der Zwischenzeit vergessen hatte. Ich kann Reto als Fahrlehrer nur empfehlen.
Pavi schrieb am 24. Mai 2015 um 14:14:
Hoi Reto Viele Dank für dini tolli Unterstüzig. Du hesch mer mit dinere glassene und humorvolle Art mini Nervosität vor de Prüefig recht chöne mindere. Mit dinere Expertise hesch min Fahrstil chöne perfektioniere und au scho vorhandeni Fehler ustrainiere, ohni dass ich han müesse unnötig viel Fahrstunde bueche. Wünsch der uf dim wiitere Weg no viel Erfolg! lg Pavi
Justin schrieb am 6. Mai 2015 um 14:16:
Hey Reto! Ich dank der für die tolle Fahrstunde, welli sehr Lehrrich und lustig gsi sind. Han immer chönnä glasse und ufgstellt zude Fahrstund ershiene, eifach willi gwüsst han wie entspannt aber zueglich fordernd Stunde sie werded. Ich chan dich nur wiiterempfehle wasi au mache wird und hoffe das no ganz viel viel spannendi Stunde erlebe chasch. Für mich bisch en Superfahrlehrer. Merci Reto!
Bettina schrieb am 28. April 2015 um 14:17:
Ejj reto au ich danke dir viel viel mal das du so geduldig bisch gsi bi dir hani viel meh glernt als vorher.mach witer so.lg
Iva schrieb am 24. April 2015 um 14:17:
Hoi Reto Danke dir viel mal für die Fahrstunde. Bisch echt en super Fahrlehrer! 🙂 Alles gueti fürd Zuekunft. Ganz liebi Grüess Iva
Stefan schrieb am 17. April 2015 um 14:18:
Merci Reto für dini Geduld und din Isatz, chan dich nur witer empfehle, was ich bereits gmacht han 🙂 Mach witer so und blieb wie bisch! Lg Stefan 😀
Prya schrieb am 16. April 2015 um 14:18:
Reto, bisch en mega coole! d Stunde hend mega Spass gmacht, mer wird extrem gfordert und dini ruhigi und geduldigi Art händ mer jedi Angst vorem Fahre gna. Finds super das mini Schwachstellene zu Stärkene gmacht hesch. Hoff hesch kei graui Haar vomir becho 😀 Chan dich nur jedem wiiterämpfähle!! Lg Priya
Anna Walter schrieb am 2. April 2015 um 14:19:
Ich danke Reto vielmal für die Hilfe bei der Vorbereitung und die moralische Unterstützung. Reto ist sehr ruhig und ausgeglichen, ausgesprochen geduldig und absolut professionell. Ich habe meine Führerscheinprüfung beim 1x geschafft und die Ausbildung hat viel Spass gemacht. Was soll ich dazu noch sagen?... Vielen Dank Reto!
Anna schrieb am 2. April 2015 um 14:19:
Рето, большое спасибо за помощь в подготовке к тесту по вождению. Рето абсолютный профессионал своего дела, мои лучшие рекомендации.
Selin schrieb am 21. März 2015 um 14:20:
Reto machts möglich! Ich danke dir für dini Geduld. Ich han dini ruhigi Art sehr gschezt. Zum glück hets bim erste mal klappt und dis Auto muess nüme lenger lide 😉 Alles gueti und mach witer so! Lg Selin
Roberto schrieb am 13. März 2015 um 14:21:
Obwohl ich anfangs sehr nervös war, hat mich Reto sehr gut unterstützt und mir die Nervosität schnell genommen. Die Fahrstunden waren immer sehr entspannt aber trotzem sehr herausfordernd. Ich finde er hat eine gute mischung diesbezüglich gefunden. Er ist sehr freundlich und nett, was dazu führt das die Autofahrten immer auch lustig und unterhaltsam waren. Ich bin sehr froh habe ich das ganze bei dir gemacht, denn es hat sich ganz und gar ausgezahlt. Ich bin gelich zum ersten Mal durchgekommen, was ich sehr dir zu verdanken habe. Vielen Dank und ich kann und werde dich ohne weiteres immer weiterempfehlen. Liebe Grüsse Roberto
Nilo schrieb am 5. März 2015 um 14:22:
Hoi Reto Ich danke dir nomal herzlich für alles. Du häsch immer so viel Verständnis und Geduld für alles ka. Du häsch mi immer motiviert, all mini Frage bestens beantwortet und mich super uf alles vorbereitet. Ziel isch, wie du au gseiht häsch, ned nume dur die Prüefig z'cho, sondern sicher fahre chönne. Ich fühl mi bestens vorbereitet, au wenni en Unfallmagnet bi fühli mi sicher Mach wieter so! Bisch dr besti Fahrlehrer!! Ich wünsche dir und dinere Familie alles Gueti uf euem wietere Weg. Grüessli Nilo Nilo
Atalia Adank schrieb am 22. Februar 2015 um 14:22:
Hoi Reto Ich wott mich nomal ganz herzlich bi dir für die super Fahrstunde bedanke! Es het echt Spass gmacht und bin scho fast chli trurig das es jetzt verbi isch... Dini ruhigi Art während de Fahrte und Methode Sache bizbringe isch echt top! Mer provitiert sehr vill i dine Fahrstunde. Und ich hans gschätzt, dass du uf jede Schüeler individuell igange bisch (bi mir z.B. die Nervosität). Bin also super vorbereitet worde uf Prüefig, het ned chöne besser si! Danke! Liebe Gruess Atalia atalia adank
Mira schrieb am 9. Januar 2015 um 14:23:
Hallo Reto Vielen Dank für deine Geduld und Präzision bei jeder Fahrstunde! Bin so glücklich hats bei der ersten Prüfung gleich geklappt. Dank deinen guten Tipps! Mach weiter so! Mira
Mathias schrieb am 25. November 2014 um 14:25:
Hoi Reto, dank dir hets au bi mir s erstemal scho klappet mit de fahrprüfig. Dank für dini geduld und wertvolle tipps! mit beste grüess, Mathais Mathias
Manuel Häcki schrieb am 24. November 2014 um 14:25:
Bim erste Mal bestandeeee!!! jeeee!! Es grosses Dankeschön nomal a Dich Reto! Am Afang han ich mich no mega unsicher gfühlt und i vielne Situatione bin ich schnell nervös worde. Aber du häsch mich immer super chöne beruige und häsch mer immer richtig chöne helfe. Mit de Ziit häts richtig Spass gmacht mit Dir z'fahre aber trotzdem häsch du eim i jedere Lektion gforderet, ums s'Beste us eim usezhole. Ich cha jedem, wo au so unsicher isch wie ich teilwiis, zum Reto id Fahrstund zgah. Super Fahrlehrer!!! Ich wünsch Dir und Dinere Familie nume s'Best für d'Zuekunft und mer gseht sich ja bekanntlich immer zwei mal im Läbe 🙂 Danke danke danke!! Gruess Manu Manuel Häcki