You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.95.23.35.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
183 Einträge
Iva schrieb am 24. April 2015 um 14:17:

Hoi Reto Danke dir viel mal für die Fahrstunde. Bisch echt en super Fahrlehrer! 🙂 Alles gueti fürd Zuekunft. Ganz liebi Grüess Iva

Stefan schrieb am 17. April 2015 um 14:18:

Merci Reto für dini Geduld und din Isatz, chan dich nur witer empfehle, was ich bereits gmacht han 🙂 Mach witer so und blieb wie bisch! Lg Stefan 😀

Prya schrieb am 16. April 2015 um 14:18:

Reto, bisch en mega coole! d Stunde hend mega Spass gmacht, mer wird extrem gfordert und dini ruhigi und geduldigi Art händ mer jedi Angst vorem Fahre gna. Finds super das mini Schwachstellene zu Stärkene gmacht hesch. Hoff hesch kei graui Haar vomir becho 😀 Chan dich nur jedem wiiterämpfähle!! Lg Priya

Anna Walter schrieb am 2. April 2015 um 14:19:

Ich danke Reto vielmal für die Hilfe bei der Vorbereitung und die moralische Unterstützung. Reto ist sehr ruhig und ausgeglichen, ausgesprochen geduldig und absolut professionell. Ich habe meine Führerscheinprüfung beim 1x geschafft und die Ausbildung hat viel Spass gemacht. Was soll ich dazu noch sagen?... Vielen Dank Reto!

Anna schrieb am 2. April 2015 um 14:19:

Рето, большое спасибо за помощь в подготовке к тесту по вождению. Рето абсолютный профессионал своего дела, мои лучшие рекомендации.

Selin schrieb am 21. März 2015 um 14:20:

Reto machts möglich! Ich danke dir für dini Geduld. Ich han dini ruhigi Art sehr gschezt. Zum glück hets bim erste mal klappt und dis Auto muess nüme lenger lide 😉 Alles gueti und mach witer so! Lg Selin

Roberto schrieb am 13. März 2015 um 14:21:

Obwohl ich anfangs sehr nervös war, hat mich Reto sehr gut unterstützt und mir die Nervosität schnell genommen. Die Fahrstunden waren immer sehr entspannt aber trotzem sehr herausfordernd. Ich finde er hat eine gute mischung diesbezüglich gefunden. Er ist sehr freundlich und nett, was dazu führt das die Autofahrten immer auch lustig und unterhaltsam waren. Ich bin sehr froh habe ich das ganze bei dir gemacht, denn es hat sich ganz und gar ausgezahlt. Ich bin gelich zum ersten Mal durchgekommen, was ich sehr dir zu verdanken habe. Vielen Dank und ich kann und werde dich ohne weiteres immer weiterempfehlen. Liebe Grüsse Roberto

Nilo schrieb am 5. März 2015 um 14:22:

Hoi Reto Ich danke dir nomal herzlich für alles. Du häsch immer so viel Verständnis und Geduld für alles ka. Du häsch mi immer motiviert, all mini Frage bestens beantwortet und mich super uf alles vorbereitet. Ziel isch, wie du au gseiht häsch, ned nume dur die Prüefig z'cho, sondern sicher fahre chönne. Ich fühl mi bestens vorbereitet, au wenni en Unfallmagnet bi fühli mi sicher Mach wieter so! Bisch dr besti Fahrlehrer!! Ich wünsche dir und dinere Familie alles Gueti uf euem wietere Weg. Grüessli Nilo Nilo

Atalia Adank schrieb am 22. Februar 2015 um 14:22:

Hoi Reto Ich wott mich nomal ganz herzlich bi dir für die super Fahrstunde bedanke! Es het echt Spass gmacht und bin scho fast chli trurig das es jetzt verbi isch... Dini ruhigi Art während de Fahrte und Methode Sache bizbringe isch echt top! Mer provitiert sehr vill i dine Fahrstunde. Und ich hans gschätzt, dass du uf jede Schüeler individuell igange bisch (bi mir z.B. die Nervosität). Bin also super vorbereitet worde uf Prüefig, het ned chöne besser si! Danke! Liebe Gruess Atalia atalia adank

Mira schrieb am 9. Januar 2015 um 14:23:

Hallo Reto Vielen Dank für deine Geduld und Präzision bei jeder Fahrstunde! Bin so glücklich hats bei der ersten Prüfung gleich geklappt. Dank deinen guten Tipps! Mach weiter so! Mira

Mathias schrieb am 25. November 2014 um 14:25:

Hoi Reto, dank dir hets au bi mir s erstemal scho klappet mit de fahrprüfig. Dank für dini geduld und wertvolle tipps! mit beste grüess, Mathais Mathias

Manuel Häcki schrieb am 24. November 2014 um 14:25:

Bim erste Mal bestandeeee!!! jeeee!! Es grosses Dankeschön nomal a Dich Reto! Am Afang han ich mich no mega unsicher gfühlt und i vielne Situatione bin ich schnell nervös worde. Aber du häsch mich immer super chöne beruige und häsch mer immer richtig chöne helfe. Mit de Ziit häts richtig Spass gmacht mit Dir z'fahre aber trotzdem häsch du eim i jedere Lektion gforderet, ums s'Beste us eim usezhole. Ich cha jedem, wo au so unsicher isch wie ich teilwiis, zum Reto id Fahrstund zgah. Super Fahrlehrer!!! Ich wünsch Dir und Dinere Familie nume s'Best für d'Zuekunft und mer gseht sich ja bekanntlich immer zwei mal im Läbe 🙂 Danke danke danke!! Gruess Manu Manuel Häcki

Jenny schrieb am 24. Oktober 2014 um 14:26:

Hallo Reto Ich danke Dir 1000mal für deine Geduld und super fahrunterricht.!!:) Ich hatte schon fast den glauben an mich verloren durch meine schlechte erfahrung mit andern Fahrlehrern, du hast es geschaft mir wieder vertrauen zu geben. Mit gutem Gewissen werde ich dich weitervermitteln den du bist für mich DER BESTE FAHRLEHRER!! Danke viel viel mals. Jenny H

Gabriela Civelli schrieb am 13. Oktober 2014 um 14:27:

Sali Reto Danke viel mal für die tolli usbildig. Ich han eich sauto fahre ufgeh ka und du häsch mir chönne mini Motivation wieder zurück geh. Ich finds super wie du eim d'sache tuesch erchläre und eus dis wüsse tuesch geduldig witter geh, Ich han dich als en luschtige, ufgstellte Fahrlehrer döfe kenne lerne und wird dich sicher witter empfele. Ich wünsche dir für dini zuekunft viel glück und erfolg Gabriela Civelli

Fatos Teke schrieb am 18. September 2014 um 14:28:

Hoi Reto İch danke dir für die tolli fahrstundene. E super motivation mit dir zfahre het mer u viel spass gmacht. Viel glück & erfolg fürd zuekunft ! Lg Fatos

Markus schrieb am 1. September 2014 um 14:29:

Hi Reto, Danke vell mol für die super Fahrstunde be der. Ha werklech vell chöne lehre be der ond fende d Art ond Wis wie du unterrichtisch esch werklech top. Du besch emmer ruhig blibe ond ech ha emmer es guets Gfühl gha nach de Fahrstunde. Werd dech of jedefall witerempfehle. Vell Erfolg für d Zuekonft ond danke nomol dassd au mech no erfolgrich dor die praktisch Pröfig brocht hesch. Gruess Markus

Ana Santarem schrieb am 7. August 2014 um 14:29:

Danke Reto das du min Fahrlehrer gsi bisch:) super fahrstunda cha und jedi fahrstund han i öpis glernt vu diar danke das du min fahrlehrer gsi bisch 🙂 kann di nur witter empfehla super gsii mit der:) Grüassli Ana

Nicole schrieb am 4. August 2014 um 14:30:

Liebe Reto, au da nomal viele herzliche dank für dini ruhigi art und wies, wie du mir s fahre bibracht hesch. Dank dir han ich mich zunere sichere und ruhige Fahrerin entwicklet und döf jetzt dank dir allei uf de strasse umefahre! Merci viel viel mal! Nicole

Romain schrieb am 16. Juli 2014 um 14:31:

Liebe Reto Du bisch ned nume en super und faire Fahrlehrer, sondern au en sehr guete mensch, wo sich bestens mit eim verstaat und eim hilft die Fahrprüefig zbestah! Aber was heisst denn das alles gnau? Ich ha scho bim VKU, woni bi Let'ZH go bsuecht ha, gmerkt, dassd eine bisch, wo drus chunt und (was v.a wichtig isch) wo's de anderne au guet erchläre chan. Zum Glück bini mim erste iidruck gfolgt! Du gisch praktischi tipps (selber hesch ja gnueg erfahrige sowohl ufdr strass als au ide fahrlehrerusbildig gsammlet) und chasch all frage vo eim ohni wiiteres beantworte. Genial isch vor allem xi, dass du mich frei hesch fahre laa, was teilwiis zu brenzlige situatione gfüehrt het. Iigriffe hesch aber imr rechtzitig. Genau das füehrt drzue, dass mr das gfühl vom "schock" erlebt, us sine fehler lernt und gliichzitig scho sehr früeh verantwortig übernimmt. Ich wird dich allne, wo en Fahrlehrer sueched, wiiterempfehle, will ich froh bin, dass ich vo dier ha derfe lerne fahre. Gern dueni die erfahrig mit anderne teile 🙂 Alles Gueti, Romain

Martina Bauer schrieb am 1. Juli 2014 um 14:31:

Lieber Reto, ich möchte mich bei dir auf diesem Wege auch kurz bedanken. „In der Ruhe, liegt die Kraft“ , mit solcher Art begleitest du deine Schüler und somit bringst du eine Leichtigkeit in das oft herrschende Verkehrschaos. Dein Respekt und deine Geduld gegenüber einem „Fahranfänger“ verwandeln einen unsicheren und ängstlichen Menschen im fahrenden Auto zu einem selbstbewussten Lenker, der das Auto gut beherrschen kann. Durch dein Lob, steigerst du die Motivation bei einem „Neuling“. Und dein Humor......naja könnte manchmal auch zum Unfall führen ;))), doch deine Reaktionen kommen immer im richtigen Moment, wobei man die Sicherheit beim Autofahren erfahren und damit die Angst überwinden kann. Du hast mir sehr viel beigebracht, deine Tricks und Tipps werden mich auf meinem Weg als Autolenker noch lange begleiten. Dafür möchte ich dir aus ganzem Herzen Danke sagen und natürlich auch dafür, dass ich die Prüfung erfolgreich bestanden habe ;). Martina Bauer