You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 18.191.202.45.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
317 Einträge
Pascal Popp schrieb am 3. März 2020 um 10:17
De Reto isch en sehr guete Fahrlehrer. Er het mich weder unter Druck gsetzt und mier s'würkli wichtige bibracht und mit simple Tricks no d'Prüefig chli vereifacht. Ich ha so chöne schnell und unkompliziert mis Züg lerne und d'Prüefig bestande. Und nebst em fahre an sich isch er immer guet druf und es sind lustigi fahrstunde und mer het immer nebedra es lustigs Gsrpöch.
Stephanie Widmer schrieb am 17. Januar 2020 um 12:25
supper supper fahrstuunde sehr zfriede mit allem und sehr Kompetent... danve vieel vieel mal für die hilfrichi zit und mini schnell bestandeni autoprüefig. Würklich nur zum witer empfeleh:) liebi grüess stephi
Cheyenne Wirthner schrieb am 19. Dezember 2019 um 13:03
Ich chan mich de Meinige vo allne andere nur ahschlüsse. De Reto isch eine vode souveränste und kompetentischte Fahrlehrer, wo eim uf Augehöchi begegnet, eim aber trotzdem cha sege wasmer verbessere muen. Wasi speziell wot hervorhebe isch, dass de Reto eh super Art het zum eim erchläre, was mer falsch gmacht het und wiämer das verbessere chan. Er laht ein selbstständig fahre und het es speziells Augemerk uf Blicktechnik, Abstand & allgemeini Fahrkompetenze. Ich ha mich super sicher gfühlt bide Prüefig und ha au bin 1ste Mal bestande. Er setzt sich au für sini Schüeler ii falls öpis nöd richtig laufe söt, was eifach nur bewundernswert isch. Und nebed em Fahrlehrer sii ischer au eifach en coole Mensch. Chans nur jedem empfehle sini Fahrstunde bi ihm z‘neh, will mit sinere Usbildig chamer nacher richtig fahre & nöd prüefigsroutine abfahre wie bines paar andere ?
Endrit Sejdiu schrieb am 4. Dezember 2019 um 9:57
Er isch eine vode beshte Fahrlehrer womer sich cha verstelle. Er versuecht nöd so viel stunde wie möglich zmache sondern soviel wie de schüeler au brucht. Wemmer fahre chan und sich a alles haltet wo de Reto erklährt chunt mer zu 100% erfolgrich dur die prüefig. Würklich nur zum Empfehle?? ( han au bim erste versuech Bstande)
Alessandro Mammarella schrieb am 26. November 2019 um 16:29
De Reto isch en super Superfahrlehrer, wo ich nur witerempfehle chann. Er het es extrem grosses Know-how und git eim das mit sinere Rueh gekonnt witer. Dur ihn hani mini Prüefig entli bestande und chann jetzt, als guet usbildete Autofahrer, ufd Strasse usse. DANKE Reto für d’Usbildig und die witzige Gspröch wommer immer gha hend.
Valentin schrieb am 20. November 2019 um 10:30
Zielgerichtete und sehr gute Anhänger-Ausbildung mit Fokus auf der Verkehrssicherheit, ohne sich dabei in nicht relevanten Details zu verlieren. Perfekte Prüfungsvorbereitung da beim ersten Versuch bestanden. Gute Inputs die einem ein sicheres Gefühl beim Fahren geben. Kann ich nur weiterempfehlen!
Majida isa schrieb am 30. Oktober 2019 um 16:38
Fahrschuel bi Reto isch eifach nur zum empfehle! Super fahrlehrer het für jede problem e lösig. Sehr geduldige fahrlehrer und ist sehr hilfsbereit bi schwirigkeite.. denk ihn han ich min Fahrprüefig sehr guet überstande und bi sehr sicher a minere prüefig gange.. ich wird ihn nur witterempfehle bi minere fründekreis.
Donika L schrieb am 29. Oktober 2019 um 16:09
Sehr sympathische und guete Fahrlehrer! Ich bin mega froh dass ich han chöne bim Reto lerne. Er isch sehr geduldig gsi, het wertvolli Tipps geh und ich han sehr schnell chöne lerne. Die Lernkarte, wo er eus geh het, sind sehr hilfrich. Vor de Prüefig het er mier d'Angst gno und sehr gueti Tipps geh. Danke viel mal Reto!!
José Duarte schrieb am 23. Oktober 2019 um 22:44
Reto ist der beste mensch als fahrlehrer und mit seine hilfe kann jede person gut lernen und prüfung bestande ohne problem. Danke viel mal Reto. ????
Egzontina Halilaj schrieb am 16. September 2019 um 20:30
Ein super Fahrlehrer, man fühlt sich richtig wohl bei dir und freut sich jedesmal auf die Stunde. Bist ein toller Mensch??
Pierre schrieb am 4. September 2019 um 16:55
Reto hat mich ehrlich beraten und gute Tipps gegeben, wonach ich nach 2 Fahrstunden und einem Grundkurstraining von 4 Stunden die Prüfung auf Anhieb beim 1. Versuch bestanden habe? Keine überflüssige Stunden und erst noch cool drauf? Kann ihn bestens empfehlen????
Seren Bakir schrieb am 29. Juli 2019 um 12:48
De Reto isch mir durch zwei verschiedeni persone streng empfohle worde will ich mit mim vorherige Fahrlehrer uswegslos gsi bin. Ich han denkt ich muess mir glaubs es General-Abo bi de SBB hole... Es isch mir gseit worde, dass ich mir de Uswiis bim Reto (swiss-driving-school) locker ohni Stress hole chan. Und jep, es isch tatsächlich wahr! Obwohl ich fast nie privat go fahre bin, han ichs gschafft, min Fahruswiis grad bi de ersti Prüefig z‘hole! Und das nume ganz allei dank RETO! Ich bin sehr froh, ihn uf de ersti Stell als Person und natürli au als Fahrlehrer kenneglernt z‘ha. Mit Reto fahrsch du ohni Stress uf de Strass. Wenn du mal schlecht gluunt bisch und/oder dich nöd a das Fahre konzentriere chasch, weiss er wie er dich mit sini cooli und lockeri Art ufs Fahre konzentriert. Ich weiss nöd wie er das anebringt aber er isch würklich mega geduldig, macht sin Job mit Spass und wird dezue no en guete Fahrlehrer-Kumpel! Viele Dank für dini Bemüehige! ??
Michael schrieb am 2. Juli 2019 um 13:57
Ich schliesse mich den vorherigen Posts nur allzugerne an. Da tüstsche ich hier und da den Randstein, übersehe einen Rechtsvortritt und überfahre fast ein Omi auf dem Fussgängerstreifen - Reto sitzt lässig und cool nebenan und lässt sich nicht aus der Ruhe bringen! Immer im Wissen, dass er einschreitet wenns nötig ist habe ich jede Fahrstunde mit ihm genossen. Seine Erfahrungen und sein Gspüri im Strassenverkehr sind enorm und konnte von diesen bestens profitieren. Obwohl es bei mir nicht beim ersten mal geklappt hat, habe ich den Spass am Fahren nicht verloren. Er hat aus mir doch noch ein anständiger Fahrer gemacht! Danke für deine Geduld und man sieht sich auf der Strasse! ?
Jessica schrieb am 23. Mai 2019 um 21:43
Fahrstunde bim Reto isch jede franke wert , durch sini lockere & humorvolli Art isch mer ned vorcho wie bim Fahrlehrer wo einem streng beobachtet sondern eher wie wenn mer mitem Kolleg unterwegs isch. Ich han ih dere Zit wo ich viel mitem Reto bin go fahre glernt uf was mer achte sett bim fahre und er hett au wertvolli tipps geh für zuekunft. Bim Reto sind fahrstunde ufem hoche Niveau was au wirkli praktisch isch und Sicherheit mit sich bringt. Ich han mini Autoprüefig bestande und bin eh gueti fahrerin gworde was au vieli bestätiget hend. Ich empfiehl jedem de Reto als Fahrlehrer wo ide umgebig wohnt. Eifach nur Top , Top und Top !!! ???
Leonie schrieb am 16. April 2019 um 8:47
Reto hat die Fahrstunden strukturiert gestaltet, sodass man sehr schnell vorwärts kam. Er wollte auch keine Stunden "stapeln" und mich gezielt durch die Fahrprüfung bringen. Die Feedbacks zum Fahren von ihm fand ich super, so wusste ich genau wie ich mich verbessern konnte. Er gab eine verständliche Theorie, wobei es immer klar war was zu machen ist. Ausserdem fährt man mit Reto in die Stadt, was nicht alle Fahrlehrer machen, für mich persönlich aber sehr wichtig ist. Reto in Person selber ist sehr sympathisch und es hat immer spass gemacht mit ihm zu fahren. Stark weiterzuempfehlen.
Damaris schrieb am 5. April 2019 um 12:03
Ich kam zu Reto als meine letzte Hoffnung für eine positive Prüfung. Ich wollte keine Risiken mehr eingehen und war mir dank den vielen positiven Feedbacks, dass Reto die richtige Wahl ist. Er ist sehr lustig aufgestellt, entgegenkommend und vielseitig. Man merkt, dass er seinen Job gerne macht. Die Stunden mit ihm waren stets lehrreich und angenehm. Mit ihm war es wirklich motivierend. Ich kann ihm nicht genug danken und empfehle ihn jedem weiter. Dank ihm habe ich nämlich meine Drittprüfung bestanden.
Denoli schrieb am 4. April 2019 um 18:06
Fahrstunde bi de Reto? OH YES!? Wie alli scho dune erwähnt hend, ER ISCH EIFACH EN SUPER FAHRLEHRER! Bin so froh ds ich ihm gnoh hen und weg ihm henni au d fahrprüefig bim erste mal scho bestande. Er het empathie, geduld und vorallem HUMOR, was ihn meh usmacht! .. Reto, ich ha mich würkli uf jede fahrstund gfreut, egal obs mer guet odr schlecht gange ish.. dank dir henni mini fehler chöne entdecke und die au rechtzitig korrigiere. Gspröch wo mir immer während de fahrt gmacht hend oder lustigi gschichte wo du immer so gern verzehlt hesh sind richtigi memories für mich. Fahrstunde mit dir sind echt au e ablenkig gsi vom schaffe- und schuelstress. Ich wird eusi fahrstunde jedi wuche vermisse..?aber ja immerhin bini froh ds ich vo dir ha defe lerne fahre! .. Ich empfele ihn würkli für alli alli alli und leite das au sicher witer ah dene woni sust noh kenne! ♥️
Evelyn schrieb am 12. März 2019 um 13:29
Der lässigste Fahrlehrer EVER. Er hat Nerven aus Stahl ,konzentriert sich auf das wesentliche und bringt das Wissen mit einer Spielerischen Art und Weise rüber mit der richtigen Portion HUMOR. Das I Tüpfelchen sind seine tollen Bachblüten-Bonbons die einem etwas ruhiger in die Prüfung gehen lassen. Vielen Dank Reto.Es hat super viel Spass gemacht .Bleib so wie Du bist ,du machst das MEEGGGGAAAAAA. Gruss Evelyn
Adriana Risicto schrieb am 6. März 2019 um 19:09
Reto ist ein super Fahrlehrer, ich habe nichts zum bemängeln. Ich habe mich von Anfang an sehr wohl gefühlt und er hat mir dir Sicherheit gegeben dich ich brauchte. Die Lernkarten haben mir sehr geholfen um Sachen zu verstehen. Ich kann und werde Reto weiterempfehlen. Ich bedanke mich von herzen für die tollen Fahrstunden und die Unterstützung!!!! 🙂
Lavdrim Lepaja schrieb am 26. Februar 2019 um 15:05
Wenn du Reto als Fahrlehrer hast bist du genau richtig & gut vorbereitet für die Autoprüfung. Ganz besonders finde ich die Karten die er mir gab zum lernen. Tolle tipps und sehr hilfreich. Ein sehr sympathischer Mensch der sich auch Zeit nimmt für seine Schüler. Nur empfehlenswert