You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.238.107.238.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
315 Einträge
Lea schrieb am 2. März 2024 um 16:10
Ich danke dir für die lehrreichen Fahrstunden und deine Geduld! Gerne empfehle ich dich weiter!
VS schrieb am 20. Februar 2024 um 20:53
Sehr gute Fahrstunden, ich wurde sehr gut auf die Fahrprüfung vorbereitet. Ich kann ihn nur weiterempfehlen!
Fabienne schrieb am 8. Dezember 2023 um 9:15
Lieber Reto, vielen Dank für deine wertvollen Tips. Ich empfehle dich gerne weiter! Alles Gute
Sayuri schrieb am 28. November 2023 um 21:09
Liebe Reto Du bisch mer bereits vonere ehemalige Fahrschüelerin empfole worde und ich chan dich ebefalls jedem wärmstens witer empfele. Ich han bi dir sehr viel in churzer Ziit glernt. S Fahrelerne bi dir hät Spass gmacht. Ich han dini Geduld und dini guete Tipps sehr gschätzt wie au din Humor. Danke, das mich so guet uf d Fahrprüefig vorbereitet häsch.
Adrian schrieb am 19. Oktober 2023 um 10:32
Viele Dank für dini lehrrichi Fahrstunde Reto! Hesch mich sehr guet ufd Fahrprüefig vorbereitet. Chann ich jedem nur witerempfehle!!!
Ilona schrieb am 10. Oktober 2023 um 12:57
Liebe Reto Danke dir vielmal für die super Fahrstunde! Du bisch mega geduldig und fründlich und ich bin immer gern zu dir id Fahrstunde gange. Au din Humor hett dezue biitreit, entspannter z fahre. Es isch es Gschenk für mich, dass du mir empfohle worde bisch und ich dich als min zweite Fahrlehrer gha han. Ohni em Wächsel zu dir hett ichs nöd gschafft!!! Super Arbet! Mach wiiter so.
rolf tschäppät schrieb am 5. Oktober 2023 um 12:27
well done, lieber reto: sympa, effizient, professionell! was will man mehr…?! merci!
Gianin schrieb am 31. August 2023 um 18:38
Danke Reto für die Fahrstunde mit dir, du bisch so en guete Fahrlehrer wo sini Arbet sehr ernst nimmt und das merkt mer. Ich han bi dir so guet chöne lerne au dur dini Tipps und dim riese Wüsse wo mer dir grad ahmerkt. Ich bin froh das du min Fahrlehrer gsi bisch und chan dich jedem Empfehle.
Dirushaan schrieb am 28. August 2023 um 17:15
Hallo Reto, vielen Dank für die Fahrstunde die du mit mir gemacht häsch. Hösch mir alles auch guet erklärt und alle Frage beantwortet. Viele Dank
Meng schrieb am 9. August 2023 um 20:50
Hallo Reto, vielen Dank für deine Geduld und auch die Flexibilität in der Planung der Fahrstunden. Ich konnte die Prüfung bestehen und das durch deine sehr guten Erklärungen und persönlich zugeschnittenen Übungen. Gerne werde ich auch in Zukunft meinen Motorradführerschein bei dir mache und kann jedem empfehlen bei dir zu lerne. Gruss Meng
Emilie schrieb am 6. August 2023 um 12:57
Reto du bisch en mega tolle Fahrlehrer! Ohni dich hett ich die Fahrprüefig ned bestande! Du hesch dir immer Ziit gnoh zum mir alles erkläre und zum luege dass ich alles verstande han. Bi de Jasmin möcht ich mich au bedanke: danke für die paar Stunde mit dir und danke, dass du a mich glaubt hesch 🙂 Wird die Fahrschuel immer empfehle 🙂
Joline schrieb am 3. August 2023 um 15:01
Ich bin unglaublich froh das ich auf Reto gestossen bin! Ich würde jedem Empfehlen die Fahstunden bei ihm zu nehmen, er erklärt alles super und geduldig. Vielen dank für alles !!
Dimi schrieb am 13. Juli 2023 um 10:59
Reto hat mich die ganze Lernphase sehr geduldig und ruhig beraten und geschult. Sein grosses Wissen und die eindrückliche Erfahrung die er die ganzen Jahre gesammelt hat, sind mir im heutigen Strassenverkehr mein Leben wert! Ich bedanke mich für diese Lernerfahrung und Empfehle dich lieber Reto mit den Besten Wünsche an alle die einen Seriösen, freundlichen und absolut versierten Fahrlehrer suchen. Die Anhängerprüfung will ich umbedingt noch bei dir machen! Vielen Dank,Reto Top ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dimi schrieb am 30. Juni 2023 um 18:01
Vielen Dank für die Unterstützung. Werde dich jeder Zeit empfehlen 🤙🏾🤙🏾
Nicki schrieb am 27. Juni 2023 um 16:30
Viele Dank für dis Vertraue und das du mich mitgno hesch ad Fahrlehrerprüefig vo de Jasmin. Het mir sehr viel bracht und ich wird dich wiiter empfehle.
Ronny schrieb am 2. Juni 2023 um 12:26
Danke Reto für die super usbildig für LKW Ahänger. Ich han dänkt das isch vill schwiriger aber mit dine tipps und tricks isch das ganze e zimmli eifachi gschicht du hesch das ganze super erchlärt. Sind cooli fahrstunde gsi mit dir danke. Ich wünsch dir witerhin vill erfolg und gueti ziit als Fahrlehrer uf grosse und chline fahrzüg, jederziit würd ich dich witer empfehle.
Umut Ilhan schrieb am 31. Mai 2023 um 10:17
Ohne Reto hätte ich schon längst aufgegeben, dank Ihm habe ich heute die Fahrprüfung erfolgreich absolviert. Ich kann es nur weiter empfehlen.
Neel schrieb am 9. Mai 2023 um 15:34
Ich bin immer de meinig gsie, dass dAutoprüefig eh riese Herusvorderig für mich wird aber dankem Reto han ichs ohni problem bim erste mal bestande. Ich han so vieles ih dere churze Ziet glernt und möcht mich nomal ganz herzlich bedanke, ich chan au dSDS nur wieter empfehle.
Meik schrieb am 9. Mai 2023 um 9:17
Danke Reto für deine Geduld und die zielorientiert Übermittlung deines Wissens. So immer wieder gerne und auf jeden Fall empfehlenswert.
Vitu schrieb am 19. April 2023 um 14:27
Danke Reto Super Fahrlehrer. Het selle vo ahfang ah mit dir fahre.. Gfühlt Heschs unmögliche möglich gmacht. Channi numme witerempfehle. 👍🏽👍🏽