You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.238.184.78.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
223 Einträge
Robin Fuchs schrieb am 23. Juni 2020 um 7:08:
sehr unkomplizierte abwicklung, sehr gute Abwechslung zwischen Theorie und anwenden auf der Strasse. Ob im Töffkurs oder bei einer Anhänger Fahrstunde wurde sehr gut und verständlich erklärt. Prüfung ohne jegliche Bemerkung bestanden? Ich kann die Fahrschule nur weiter empfehlen. Grüsse Robin Fuchs
Manuel Humbel schrieb am 17. Juni 2020 um 20:07:
Einfach, unkompliziert, effizient, kompetent und sehr sympathisch. Vielen Dank!
Roland schrieb am 3. Juni 2020 um 17:14:
Reto ist absolut ein top Fahrlehrer der sehr geduldig und kompetent ist. Was mich sehr beeindruckt hat ist, dass er die Ausbildung der Schüler nicht nur als Job sieht, sondern es ihm auch Freude bereitet, den Schülern mit Tipps und Tricks das Fahren leichter beizubringen. Ich kann ihn alle nur empfehlen, mit ihm macht es sehr viel Freude das Fahren zu lernen.
Anouk schrieb am 23. Mai 2020 um 10:53:
Reto ist ein sehr guter Fahrlehrer. Er erkennt schnell wenn es ein Problem gibt oder wie man sich fühlt und kann gut helfen. Mit ihm hat das Fahren immer spass gemacht und ich konnte vieles lernen.
Lena schrieb am 22. März 2020 um 10:29:
Reto ist ein sehr geduldiger Fahrlehrer - es scheint ihn nichts aus der Ruhe bringen zu können, was die Fahrstunden auch für mich, die nicht besonders gerne Auto fährt, sehr angenehm gestaltete. Ich weiss nicht, ob ich die Fahrprüfung ohne ihn geschafft hätte und bin im deshalb sehr dankbar!
Hugo Nobrega schrieb am 13. März 2020 um 18:11:
Nachdem ich denn fahrlehrer gewechselt habe und bei reto angefangen habe fahrstunde zu nehmen habe ich gemerkt wie schnell ich Fortschritte gemacht habe. Er hatte viel Geduld mit mir und hat immer alles positiv angeschaut. Ich finde er ist ein sehr kompetenter fahrlehrer und kann ihn nur weiter empfehlen
Pascal Popp schrieb am 3. März 2020 um 10:17:
De Reto isch en sehr guete Fahrlehrer. Er het mich weder unter Druck gsetzt und mier s'würkli wichtige bibracht und mit simple Tricks no d'Prüefig chli vereifacht. Ich ha so chöne schnell und unkompliziert mis Züg lerne und d'Prüefig bestande. Und nebst em fahre an sich isch er immer guet druf und es sind lustigi fahrstunde und mer het immer nebedra es lustigs Gsrpöch.
Stephanie Widmer schrieb am 17. Januar 2020 um 12:25:
supper supper fahrstuunde sehr zfriede mit allem und sehr Kompetent... danve vieel vieel mal für die hilfrichi zit und mini schnell bestandeni autoprüefig. Würklich nur zum witer empfeleh:) liebi grüess stephi
Cheyenne Wirthner schrieb am 19. Dezember 2019 um 13:03:
Ich chan mich de Meinige vo allne andere nur ahschlüsse. De Reto isch eine vode souveränste und kompetentischte Fahrlehrer, wo eim uf Augehöchi begegnet, eim aber trotzdem cha sege wasmer verbessere muen. Wasi speziell wot hervorhebe isch, dass de Reto eh super Art het zum eim erchläre, was mer falsch gmacht het und wiämer das verbessere chan. Er laht ein selbstständig fahre und het es speziells Augemerk uf Blicktechnik, Abstand & allgemeini Fahrkompetenze. Ich ha mich super sicher gfühlt bide Prüefig und ha au bin 1ste Mal bestande. Er setzt sich au für sini Schüeler ii falls öpis nöd richtig laufe söt, was eifach nur bewundernswert isch. Und nebed em Fahrlehrer sii ischer au eifach en coole Mensch. Chans nur jedem empfehle sini Fahrstunde bi ihm z‘neh, will mit sinere Usbildig chamer nacher richtig fahre & nöd prüefigsroutine abfahre wie bines paar andere ?
Endrit Sejdiu schrieb am 4. Dezember 2019 um 9:57:
Er isch eine vode beshte Fahrlehrer womer sich cha verstelle. Er versuecht nöd so viel stunde wie möglich zmache sondern soviel wie de schüeler au brucht. Wemmer fahre chan und sich a alles haltet wo de Reto erklährt chunt mer zu 100% erfolgrich dur die prüefig. Würklich nur zum Empfehle?? ( han au bim erste versuech Bstande)
Alessandro Mammarella schrieb am 26. November 2019 um 16:29:
De Reto isch en super Superfahrlehrer, wo ich nur witerempfehle chann. Er het es extrem grosses Know-how und git eim das mit sinere Rueh gekonnt witer. Dur ihn hani mini Prüefig entli bestande und chann jetzt, als guet usbildete Autofahrer, ufd Strasse usse. DANKE Reto für d’Usbildig und die witzige Gspröch wommer immer gha hend.
Valentin schrieb am 20. November 2019 um 10:30:
Zielgerichtete und sehr gute Anhänger-Ausbildung mit Fokus auf der Verkehrssicherheit, ohne sich dabei in nicht relevanten Details zu verlieren. Perfekte Prüfungsvorbereitung da beim ersten Versuch bestanden. Gute Inputs die einem ein sicheres Gefühl beim Fahren geben. Kann ich nur weiterempfehlen!
Majida isa schrieb am 30. Oktober 2019 um 16:38:
Fahrschuel bi Reto isch eifach nur zum empfehle! Super fahrlehrer het für jede problem e lösig. Sehr geduldige fahrlehrer und ist sehr hilfsbereit bi schwirigkeite.. denk ihn han ich min Fahrprüefig sehr guet überstande und bi sehr sicher a minere prüefig gange.. ich wird ihn nur witterempfehle bi minere fründekreis.
Donika L schrieb am 29. Oktober 2019 um 16:09:
Sehr sympathische und guete Fahrlehrer! Ich bin mega froh dass ich han chöne bim Reto lerne. Er isch sehr geduldig gsi, het wertvolli Tipps geh und ich han sehr schnell chöne lerne. Die Lernkarte, wo er eus geh het, sind sehr hilfrich. Vor de Prüefig het er mier d'Angst gno und sehr gueti Tipps geh. Danke viel mal Reto!!
José Duarte schrieb am 23. Oktober 2019 um 22:44:
Reto ist der beste mensch als fahrlehrer und mit seine hilfe kann jede person gut lernen und prüfung bestande ohne problem. Danke viel mal Reto. ????
Egzontina Halilaj schrieb am 16. September 2019 um 20:30:
Ein super Fahrlehrer, man fühlt sich richtig wohl bei dir und freut sich jedesmal auf die Stunde. Bist ein toller Mensch??
Pierre schrieb am 4. September 2019 um 16:55:
Reto hat mich ehrlich beraten und gute Tipps gegeben, wonach ich nach 2 Fahrstunden und einem Grundkurstraining von 4 Stunden die Prüfung auf Anhieb beim 1. Versuch bestanden habe? Keine überflüssige Stunden und erst noch cool drauf? Kann ihn bestens empfehlen????
Seren Bakir schrieb am 29. Juli 2019 um 12:48:
De Reto isch mir durch zwei verschiedeni persone streng empfohle worde will ich mit mim vorherige Fahrlehrer uswegslos gsi bin. Ich han denkt ich muess mir glaubs es General-Abo bi de SBB hole... Es isch mir gseit worde, dass ich mir de Uswiis bim Reto (swiss-driving-school) locker ohni Stress hole chan. Und jep, es isch tatsächlich wahr! Obwohl ich fast nie privat go fahre bin, han ichs gschafft, min Fahruswiis grad bi de ersti Prüefig z‘hole! Und das nume ganz allei dank RETO! Ich bin sehr froh, ihn uf de ersti Stell als Person und natürli au als Fahrlehrer kenneglernt z‘ha. Mit Reto fahrsch du ohni Stress uf de Strass. Wenn du mal schlecht gluunt bisch und/oder dich nöd a das Fahre konzentriere chasch, weiss er wie er dich mit sini cooli und lockeri Art ufs Fahre konzentriert. Ich weiss nöd wie er das anebringt aber er isch würklich mega geduldig, macht sin Job mit Spass und wird dezue no en guete Fahrlehrer-Kumpel! Viele Dank für dini Bemüehige! ??
Michael schrieb am 2. Juli 2019 um 13:57:
Ich schliesse mich den vorherigen Posts nur allzugerne an. Da tüstsche ich hier und da den Randstein, übersehe einen Rechtsvortritt und überfahre fast ein Omi auf dem Fussgängerstreifen - Reto sitzt lässig und cool nebenan und lässt sich nicht aus der Ruhe bringen! Immer im Wissen, dass er einschreitet wenns nötig ist habe ich jede Fahrstunde mit ihm genossen. Seine Erfahrungen und sein Gspüri im Strassenverkehr sind enorm und konnte von diesen bestens profitieren. Obwohl es bei mir nicht beim ersten mal geklappt hat, habe ich den Spass am Fahren nicht verloren. Er hat aus mir doch noch ein anständiger Fahrer gemacht! Danke für deine Geduld und man sieht sich auf der Strasse! ?
Jessica schrieb am 23. Mai 2019 um 21:43:
Fahrstunde bim Reto isch jede franke wert , durch sini lockere & humorvolli Art isch mer ned vorcho wie bim Fahrlehrer wo einem streng beobachtet sondern eher wie wenn mer mitem Kolleg unterwegs isch. Ich han ih dere Zit wo ich viel mitem Reto bin go fahre glernt uf was mer achte sett bim fahre und er hett au wertvolli tipps geh für zuekunft. Bim Reto sind fahrstunde ufem hoche Niveau was au wirkli praktisch isch und Sicherheit mit sich bringt. Ich han mini Autoprüefig bestande und bin eh gueti fahrerin gworde was au vieli bestätiget hend. Ich empfiehl jedem de Reto als Fahrlehrer wo ide umgebig wohnt. Eifach nur Top , Top und Top !!! ???