You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 34.231.21.123.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
Seren Bakir schrieb am 29. Juli 2019 um 12:48:
De Reto isch mir durch zwei verschiedeni persone streng empfohle worde will ich mit mim vorherige Fahrlehrer uswegslos gsi bin. Ich han denkt ich muess mir glaubs es General-Abo bi de SBB hole... Es isch mir gseit worde, dass ich mir de Uswiis bim Reto (swiss-driving-school) locker ohni Stress hole chan. Und jep, es isch tatsächlich wahr! Obwohl ich fast nie privat go fahre bin, han ichs gschafft, min Fahruswiis grad bi de ersti Prüefig z‘hole! Und das nume ganz allei dank RETO! Ich bin sehr froh, ihn uf de ersti Stell als Person und natürli au als Fahrlehrer kenneglernt z‘ha. Mit Reto fahrsch du ohni Stress uf de Strass. Wenn du mal schlecht gluunt bisch und/oder dich nöd a das Fahre konzentriere chasch, weiss er wie er dich mit sini cooli und lockeri Art ufs Fahre konzentriert. Ich weiss nöd wie er das anebringt aber er isch würklich mega geduldig, macht sin Job mit Spass und wird dezue no en guete Fahrlehrer-Kumpel! Viele Dank für dini Bemüehige! 😊🚗