You are here: Home Gästebuch

Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 18.232.51.19.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
Pascal Popp schrieb am 3. März 2020 um 10:17:
De Reto isch en sehr guete Fahrlehrer. Er het mich weder unter Druck gsetzt und mier s'würkli wichtige bibracht und mit simple Tricks no d'Prüefig chli vereifacht. Ich ha so chöne schnell und unkompliziert mis Züg lerne und d'Prüefig bestande. Und nebst em fahre an sich isch er immer guet druf und es sind lustigi fahrstunde und mer het immer nebedra es lustigs Gsrpöch.